Samenwerken
Samenwerken aan een schone school
Bij het realiseren van een schone school zijn vele partijen betrokken, te weten:
  • De school zelf (bovenschoolse besturen, schooldirecteuren, leerkrachten, leerlingen, ouders)
  • De gemeente (inzake gebouwvoorziening)
  • De landelijke overheid (inzake budgettering lumpsum)
  • Externe dienstverleners voor realisatie (architecten, projectontwikkelaars, aannemers, etc.)
  • Externe dienstverleners voor onderhoud (schoonmaak, glasbewassing, installatie, etc.)
Bovenstaande partijen zullen samen moeten werken aan één doel: een goede en gezonde leeromgeving. Naar een schone school!
Iedere partij heeft hierin zijn / haar verantwoordelijkheid. En alleen gezamenlijk kan het een succes worden.

In het verleden zijn er op het gebied van hygiëne al mooie producten gemaakt die een schonere school mogelijk moeten maken:
 OSB is initiatiefnemer van www.naareenschoneschool.nl